Promocje

Drugie urządzenie w prezencie od T-Mobile

Drugie urządzenie w prezencie od T-Mobile

Zadbajmy o to, by każdy miał się dobrze w te Święta. Także dzięki prezentom. 

 

Tylko w T-Mobile pakiet Magenta Dom z superszybkim światłowodem, nielimitowanym Internetem w smartfonie i nielimitowanym pakietem telewizji oraz HBO MAX na rok w prezencie. 

 

A dodatkowo, kupując Samsung Galaxy A53 5G, drugi smartfon Samsung dostaniesz w prezencie.

 

Obowiązuje w dniach: 9.11-26.12.2022 r.

RIDE FAST z Cropp

RIDE FAST z Cropp

Lubisz szybkie tempo? To trzymaj się mocno, bo nadchodzą gorące nowości od Cropp. Dzięki nim będziesz chciała więcej…

 

Doskonale wiemy jak szybko potrafisz się zmieniać. Nowa kolekcja od Cropp odpowiada na to tempo, w jakim żyjesz. Dosłownie. 

 

Pełna japońskich motywów, mocnych detali i wyjątkowych krojów sprawia, że aż chce się eksperymentować ze swoim wyglądem. Wolisz mocniejszy i bardziej wyrazisty look czy może stawiasz na bardziej stonowane rozwiązania? 

 

Z tymi produktami możesz wszystko!

 

W kolekcji znajdziesz między innymi: wygodne joggery, bluzki o krótkim kroju z regulowanym marszczeniem, bluzy z nadrukami, szerokie spodnie cargo z wieloma kieszeniami. A do tego wszystkiego przyciągające wzrok sukienki i kombinezony. Błyszczący kombinezon o kopertowym kroju sprawdzi się idealnie na weekendowe wyjście na imprezę. Sukienka z motywem smoków totalnie zahipnotyzuje wszystkich wokół. A ta z imitacji skóry doda Ci jeszcze więcej charakteru. Tylko od Ciebie zależy z czym to wszystko połączysz. Opcji jest wiele. Ale nie możesz zapomnieć o olśniewającej biżuterii i butach za kostkę, w których podbijesz każdy parkiet i pewnym krokiem przejdziesz kilometry na mieście. 

 

Wybierz swoje TOP produkty i stwórz stylizacje, w których będziesz No.1!

Mohito: Urban Diva. Zachwyt praktyczną elegancją

Mohito: Urban Diva. Zachwyt praktyczną elegancją

Zimowa kampania MOHITO opowiada historię kontrastów. Przedstawia silną oraz niezależną kobietę, która potrzebuje bezpiecznej przestrzeni, by móc się zregenerować. W kolekcji Urban Diva modne i kobiece ubrania są zestawione z praktycznymi elementami inspirowanymi modą ulicy. Miękkie tekstury są połączone z mocnymi tkaninami, a żywe akcenty kolorystyczne wyróżniają się spośród ciemniejszych odcieni. Wszystko to reprezentuje siłę, pozytywną energię i świadomość swoich potrzeb. 

 

Urban Diva to kolekcja, w której rozkochają się miłośniczki miejskiego, ale i eleganckiego stylu. Fashionistki na pewno zwrócą uwagę na zjawiskowe spodnie - całe z siateczki z błyszczącymi koralikami. Efekt wow gwarantowany! Streetwearowy klimat podkreślają z kolei odważne barwy. Casualowa kurtka puffer czy sukienka z długim rękawem nabierają wyrazu dzięki mocnemu pomarańczowemu kolorowi. Kolekcję uzupełnia też szeroka gama akcesoriów, a wśród nich zarówno błyszcząca wieczorowa biżuteria czy przydatne, ale charakterystyczne torebki.

 

Urban Diva to prawdziwy hołd dla zmienności. Prezentuje estetykę łączącą różne style, a do tego ubrania z kolekcji można nosić na wiele okazji.

Przygotuj się do świąt z home&you

Przygotuj się do świąt z home&you

Krajobraz skąpany w białym puchu, prószące za oknem płatki śniegu, nastrojowe migoczące światła i wreszcie charakterystyczny zapach igliwia, cynamonu i pomarańczy. Święta to prawdziwie magiczny czas, na który wszyscy czekamy z utęsknieniem. Zacznij przygotowania do niego już teraz!

 

Bożonarodzeniowe kolekcje w home&you pomogą wykreować Ci wymarzony nastrój i zaopatrzyć we wszystko, co niezbędne, aby w pełni cieszyć się tym czasem. Pośród dziewięciu zróżnicowanych stylistycznie linii każdy znajdzie coś dla siebie. Wymarzone dodatki czekają zarówno na miłośników eleganckich, pełnych przepychu aranżacji w duchu glamour, jak i dla tych, którym w duszy gra raczej minimalizm, bliskość natury czy nowoczesność. Nie zabraknie inspiracji dla fanów ponadczasowej klasyki, a i zwolennicy rustykalnych rozwiązań z pewnością nie pozostaną zawiedzeni. Czekają tu nie tylko gustowne tekstylia o unikatowych świątecznych wzorach, ale też nadające pomieszczeniom klimatu ozdoby czy niezbędne przy wigilijnym pichceniu kuchenne akcesoria oraz elementy zastawy. Właśnie takie rzeczy pozwolą Ci stworzyć niezapomniany nastrój, a także zapewnią wykwintną oprawę dla świątecznych posiłków.

 

Sklep home&you to także prawdziwy dom prezentów, który wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom. To właśnie tutaj znajdziesz wspaniałe podarki, które zachwycą Twoich bliskich, niezależnie od ich upodobań. Urocze kubki, otulające, miękkie tkaniny czy zabawne akcesoria i dekoracje tylko czekają, aby wskoczyć do prezentowej torebki.

 

Odwiedź salon stacjonarny home&you lub sklep online i daj się oczarować magii świąt.

 

Dowiedz się więcej o nowych kolekcjach: https://bit.ly/poznaj_świąteczne_kolekcje.

 

Znajdź idealne dodatki do swojego wnętrza: https://bit.ly/świąteczne_kolekcje_hy.

Nowa gazetka KiK

Nowa gazetka KiK

Oto ona! Świąteczna GAZETKA KiK pełna cudownych dekoracji i wyjątkowych okazji! 

 

Sprawdźcie najnowszą ofertę KiK już teraz. Pamiętajcie, że oferta obowiązuje tylko do wyczerpania zapasów! 

 

Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach KiK. 

Promocje w Martes Sport

Promocje w Martes Sport

Promocja -50% na drugi produkt 

 

Odwiedź Martes Sport i skorzystaj z promocji -50% na drugą rzecz z wybranych kategorii. Dowiedz się więcej: https://sklepmartes.pl/druga-rzecz 

 

*Promocja dostępna wyłącznie w sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Dotyczy również przecen. Nie dotyczy linii Martes Essentials

 

Czas trwania: 25.08.2022 – 31.12.2022 r. 

 

M-CLUB  - aplikacja Martes Sport

 

Treść do publikacji: M-CLUB, czyli aplikacja Klubu Martes Sport, gdzie Klienci znajdą wybrane produkty w jeszcze lepszej cenie! Skorzystaj już teraz – stacjonarnie lub online: https://bit.ly/2YMQaJY

 

Czas trwania: 20.10.2022 – 16.11.2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Bytom: Kolekcja JZ2022

Bytom: Kolekcja JZ2022

Marka BYTOM prezentuje nową kampanię wizerunkową pod hasłem Utkane historie. To ukłon w stronę sztuki, kultury i historii. Inspiracją i motywem przewodnim kampanii jest rzemieślniczy świat tkactwa - arrasy wawelskie, który przenika się ze światem rzemieślniczego krawiectwa marki BYTOM.

 

Stylizacje oddają lekko otulający charakter ubrań z jesienno-zimowej kolekcji. Są fuzją klasycznych kanonów, stylistyki vintage i nowoczesnych trendów. Światło zdjęć podkreśla monochromatyczne kolory oraz mnogość stylów i faktur. Paleta kolorystyczna opiera się na stonowanych barwach, pojawiają się też mocniejsze akcenty. Połączone produkty, równoważą niuanse w fakturach, strukturach i splotach. 

 

Charakter zdjęć buduje wizualną narrację, która sytuuje się pomiędzy malarstwem a fotografią - statyczne i wyważone kadry. Fotografie i filmy utrzymane są w spójnej estetyce i języku wizualnym, którego fundamentem jest natura światła i sposób kadrowania. Zarówno ruchome, jak i statyczne obrazy korespondują ze sobą, tworząc wspólną, subtelną narrację i jednolitą atmosferę. Kampania powstała we wnętrzach Zamku Królewskiego na Wawelu. Fotografie i film są kwintesencją estetyki znamiennej dla Weronika Izdebska/Visual Crafters, autorki zdjęć.

HalfPrice Club: -20% zniżki na co trzecie zakupy

HalfPrice Club: -20% zniżki na co trzecie zakupy

Dołącz już dziś do HalfPrice Club i ciesz się zakupami z powitalnym rabatem 10%! 

 

W HalfPrice Club więcej kupujesz, więcej zyskujesz! 

 

Zrób dwa razy zakupy za minimum 100 zł, a na trzecie otrzymasz zniżkę 20% do sklepu online lub stacjonarnego! 

 

To nie wszystko! Zniżka 20% dla klubowiczów będzie się naliczać cyklicznie po każdych dwóch transakcjach! 

 

Więcej szczegółów u sprzedawcy oraz w regulaminie na halfprice.eu.

We Are More – Kampania AW22 House

We Are More – Kampania AW22 House

Siostrzeństwo, braterski support, wsparcie ekipy – to nie puste hasła. To dowód na to, jak ważni w trudnych momentach są przyjaciele. Jesienna kampania House jest opowieścią o emocjach. Ciężkich i przytłaczających, ale też tych dobrych oraz wspierających. W tej historii urywki zapamiętanych chwil przeplatają się z myślami, snami, marzeniami. Przecież patrząc przez pryzmat uczuć widzi się inaczej. Kampania WE ARE MORE to narracja na pograniczu rzeczywistości i fantazji. O pokoleniu Z, ich uczuciach i problemach, a wszystko jak zawsze z modnymi lookami w tle. 

 

Hania & Kasper fashion story

 

Mocny montaż i równie mocne emocje. Tegoroczna jesienna kampania House to opowieść o parze, która przeżywa rozstanie. A może tylko kłótnię? Dwie perspektywy, dwa różne sposoby na radzenie sobie z problemami. Łączy ich jedno – hasło WE ARE MORE – które zarówno w przypadku ekipy dziewczyn, jak i teamu chłopaków pokazuje, że siła tkwi w community. Razem znaczymy więcej – nie tylko w tych dobrych momentach, ale również w tych gorszych.

 

„Moda to nie tylko świetne projekty, wpisywanie się w trendy, trafione produkty. Moda to przede wszystkim możliwość wyrażania siebie i swoich emocji. Jakiekolwiek one nie są. Już na etapie powstawania koncepcji kreatywnej takie samo spojrzenie na nasze video miała Julia Rogowska, z którą zrealizowaliśmy ten projekt” – tak o procesie dopracowywania idei opowiada Alicja Małejki, Koordynator ds. Marketingu.

 

Efektem pracy z Papaya Films jest wideo, które łączy w sobie dwa światy: ten realny i ten na pograniczu fantazji. Ten bliższy naturze i w pełni miejski. Ten, w którym o support Hani dba jej girl gang i ten, w którym Kasper ma wsparcie swoich kumpli. Ich obrazy pojawiają się zarówno w filmie, jak i na zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej.

 

„Zależało mi na emocjonalnej historii, która opowiada o rozstaniu, ale też wsparciu, jakie dają nam przyjaciele. Rzeczywistość miesza się tu ze snem, tak jak bywa we wspomnieniach, które czasem zacierają się i zmieniają” – dodaje reżyserka Julia Rogowska. 

 

Kolekcja House AW22 

 

Ilustracje grzybów, print z kwiatem, wizerunek zielonej żaby – w damskiej części kolekcji House, podobnie jak w kampanii, pojawiają się wątki fantazyjne. Uzupełnione są o mocną kratę, wyższe, sznurowane buty, ciepłe kurtki i polary, a do tego oczywiście akcesoria: niewielkie, „pluszowe” torebki, biżuteria z motywami grzybów czy poziomek, ale też mocniejsze łańcuchy czy paski do spodni. 

 

Kolekcja męska to kontrastowe colorblocki i motywy górskie w trendowym, miejskim wydaniu. Są duże kurtki, pojawia się też koszula w kratę. Dopełnieniem są basici, które dzięki swoim barwom nadają lookom wyrazistości. Dostrzegalna jest tu dowolność mieszania i możliwość szukania własnego stylu. Jak zawsze House daje przestrzeń do wyrażania siebie poprzez modę. 

 

Swój charakter bohaterowie podkreślają także fryzurami i make-upem. Kolorowe włosy, mocne kreski na oczach czy szczegółowy manicure nawiązujący do wzorów znajdujących się w kolekcji – to elementy, które grupa docelowa House wybiera na co dzień. 

 

Najnowszej kolekcji House szukaj w salonach i online.