Promocje

Street Heroes w nowej kampanii Sizeer

Street Heroes w nowej kampanii Sizeer

Sizeer z nową kampanią
STREET HEROES – This is how we do it!

Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix. 
Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu
o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości  sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.

Szaleństwo zakupów W.Kruk

Szaleństwo zakupów W.Kruk

-15% na biżuterię, zegarki i akcesoria*

*Rabat 15% na biżuterię przy zakupie produktów ze srebra za min. 149 zł lub ze złota za min. 399 zł oraz 15% na zegarki i akcesoria.
Nie dotyczy kolekcji Amore, OHELO, obrączek, zegarków marki Rolex oraz smartwatchy. Nie łączy się z innymi promocjami.
Dostępny również na wkruk.pl

NOWA KOLEKCJA WIOSNA LATO 2019 w WITTCHEN

NOWA KOLEKCJA WIOSNA LATO 2019 w WITTCHEN

Kolekcja wiosna lato już w salonach!  
Romans klasyki w stonowanych barwach z nowoczesnymi fasonami w ciepłej, soczystej kolorystyce – to najnowsza kolekcja wiosenna marki Wittchen!  Zapraszamy do salonu po coraz więcej nowości z wiosennej kolekcji.

LipSatin INGLOT

LipSatin INGLOT

Nowe odcienie Pomadek do ust LipSatin INGLOT zachwycają, a ich jedwabiście
gładka kremowa formuła zmiękcza delikatną skórę ust i pozostawia uczucie  odżywienia i regeneracji.

To najlepszy wybór na wiosnę!

BYTOM – na styku muzyki i aktorstwa

BYTOM – na styku muzyki i aktorstwa

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna - lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni - w tym przypadku szerokich pasów w koszuli kontra tenis w garniturze - nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne, granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat, styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce.  Całość kolekcji wykonana z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.

WOJAS WIOSNA – LATO 2019

WOJAS WIOSNA – LATO 2019

Kolekcja marki Wojas na sezon wiosna – lato 2019 THE BEST STEP… powstała na bazie najnowszych światowych trendów w modzie.
Swoją premierę w tym sezonie w salonach firmowych marki Wojas i sklepie online ma kolekcja Limited Edition, – czyli najnowsza linia obuwia damskiego. Kolekcja ta charakteryzuje się modowymi i nowoczesnymi wzorami zaprojektowanymi na bazie najnowszych tendencji i trendów w modzie światowej na wiosnę i lato 2019. Cechuje się odważną kobiecością i kultowymi „dzikimi” wzorami.
Obuwie z linii Limited Edition wykonane jest w całości ze skór naturalnych m.in. o fakturze skóry węża, panterki, kolorowych printów, jak również z weluru i nubuku.
W ofercie z linii Limited Edition znajdują się czółenka, szpilki, sandały na obcasach i płaskiej podeszwie, lordsy, półbuty, oraz botki w stylu kowbojskim. Nowością są również buty zdobione satynowymi kokardami. Modową ofertę z linii Limited Edition uzupełniają skórzane designerskie sneakersy.
Projektanci marki Wojas na sezon wiosenno – letni proponują szeroką paletę barw i faktur. W kolekcji damskiej znajdują się, zatem buty w kolorze kremowej bieli i bardzo subtelnej wersji beżu i pudrowego różu. Kontrastem dla stonowanych i delikatnych barw jest obuwie w energetycznej czerwieni, zdecydowanym granacie, śnieżnej bieli i w kolorze srebra. Nie brakuje również bogatej oferty obuwia w kolorze czarnym, który od zawsze jest synonimem elegancji. Całość dopełnia karmel i ciepły brąz z nutą bursztynu i miodu – klasyczne kolory nigdy nie wychodzą z mody. Największym hitem w kolekcji są jednak buty w dzikie wzory – panterka, wąż oraz malarskie różnokolorowe printy.  Nowością w ofercie jest też obuwie ozdobione haftami z elementami Crystals from Swarovski.
Marka Wojas w kolekcji damskiej na sezon wiosna – lato 2019 proponuje bogatą ofertę fasonów obuwia. W kolekcji znajdują się: klasyczne szpilki, czółenka, półbuty, baleriny, lordsy, trampki i sneakersy, sandały, klapki oraz wiosenne botki, sztyblety i sznurowane trzewiki. 
Stylowym dodatkiem dla każdej kobiety są torebki. W tym sezonie marka Wojas proponuje szeroki wybór torebek. Według światowych trendów nosimy małe kopertówki i torebki, jak i duże pojemne shopperki i aktówki. Kolorystyka galanterii skórzanej jest idealnie dopasowana do kolekcji obuwia.
Najnowszą kolekcję obuwia i torebek damskich uzupełniają portfele, paski oraz ozdoby do obuwia.
Wiosenno – letnia kolekcja męska marki Wojas to klasyka w nowoczesnej formie. W kolekcji męskiej obok eleganckich czarnych i brązowych półbutów znajdują się sznurowane sneakersy, trampki, sztyblety, mokasyny, klapki i sandały. Kolekcja męska utrzymana jest w stonowanej kolorystyce jednak znajdują się w niej również mocniejsze akcenty np. trampki i półbuty w kolorze czerwieni, granatu, śnieżnej bieli, czy z elementami ciepłego żółtego koloru. 
Dla stylowych Panów ofertę uzupełniają eleganckie aktówki, torby, paski i portfele. Wszystkie dodatki wykonane są z najwyższej jakości skór.
Twarzą wiosenno – letniej kampanii marki Wojas jest już po raz kolejny jest Zuzanna Bijoch – jedna z najpopularniejszych modelek światowego formatu, która na sesji zdjęciowej dla marki Wojas zaprezentowała najnowsze wzory obuwia i torebek z kolekcji damskiej.

„Najlepszy krok zostawia dobry ślad”
Wspieramy Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.  Aby pomóc podopiecznym tej fundacji zaprojektowaliśmy damski i męski model obuwia całorocznego z ZIELONĄ SZNURÓWKĄ. Od każdej sprzedanej pary 20 zł przekazujemy na rzecz fundacji. W ofercie posiadamy również zielone sznurówki – od każdego sprzedanego kompletu 2 zł oddajemy podopiecznym fundacji. Zebrane pieniądze wesprą warsztaty terapii artystycznej dla dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie. Razem zmieniamy świat na lepszy i piękniejszy.
www.wojas.pl

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

NAJLEPSZE SPORTOWE MARKI TERAZ W CCC!

Wraz z nadchodzącym sezonem wiosennym marka CCC kontynuuje prowadzoną od ponad roku komunikację Youngsters, dedykowaną młodszym odbiorcom. Już od lutego, w sklepach CCC, można zobaczyć pierwszą część nowej odsłony kampanii.

CCC Youngsters to kierunek rozwoju komunikacji marki, którego celem jest pokazanie, że w sklepach CCC dostępna jest szeroka oferta butów sportowych.
Specjalne miejsce w kolekcji wiosennej wraz z marką Sprandi, zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych w CCC, takich jak: Adidas, Puma,  Reebok i Skechers które rozszerzają standardową ofertę o markowe modele butów.

CCC - Idę po więcej!

Promocja z okazji ponownego otwarcia Big Star!

Promocja z okazji ponownego otwarcia Big Star!

W związku z otwarciem sklepu BIG STAR w nowej lokalizacji, na wszystkich otwiedzających salon, w dniu 30.11.2018 czeka specjalna akcja promocyjna: 20% rabatu na wszystko.

Promocją został objęty cały asortyment marki BIG STAR.

Akcja obowiązywać będzie w dniu 30.11.2018. 

Mikołajkowe prezenty w salonie Vistula!

Mikołajkowe prezenty w salonie Vistula!

Mikołajkowe prezenty w salonie Vistula! Druga sztuka GRATIS*

Odwiedź salon Vistula i skorzystaj z wyjątkowej, mikołajkowej oferty – tylko do 6 grudnia, przy zakupie dowolnego produktu, drugi otrzymasz w prezencie!

*szczegóły w salonie u Doradców Klienta.