Promocje

Warsztaty MakeUpAcademy w Douglas!

Warsztaty MakeUpAcademy w Douglas!

Zapraszamy w dniach 3-6 kwietnia 2019 r. na praktyczne warsztaty w Perfumerii Douglas, podczas których odkryjesz tajemnice profesjonalnego make-upu. 

Szczegóły i zapisy w Perfumerii oraz pod nr. tel.:

 

BYTOM – na styku muzyki i aktorstwa

BYTOM – na styku muzyki i aktorstwa

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna - lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni - w tym przypadku szerokich pasów w koszuli kontra tenis w garniturze - nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne, granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat, styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce.  Całość kolekcji wykonana z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.

JYSK GOES BIG

JYSK GOES BIG

Sprawdź najnowszą ofertę w JYSK!
Szczegóły w gazetce: OFERTA

NEVER LEAVE THE HOUSE – KAMPANIA HOUSE SS19

NEVER LEAVE THE HOUSE – KAMPANIA HOUSE SS19

Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są…ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Start kampanii 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego
w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. U kobiet,
w kapsule Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast u mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

Nie zabraknie również propozycji dla fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller, to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek
i sztruksowych kurtek po t-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Dla niego przygotowano również szeroką gamę casualowych stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach
i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu.

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki, to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu, to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków NEVER LEAVE THE HOUSE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pamiętajcie, że wszędzie ktoś lub coś czyha na Wasze ciuchy, dlatego najlepiej mieć je zawsze przy (na) sobie!

Więcej szczegółów na stronie www.housebrand.com

DENIM FOR ALL - CROPP

DENIM FOR ALL - CROPP

Wszyscy kochamy denim. Moda się zmienia, ale jeans sprawdza się zawsze. Jego ponadczasowość i uniwersalność pokazuje Cropp w swojej nowej kampanii DENIM FOR ALL.
W swojej kampanii Cropp stawia na zabawę fasonami. Obok uniwersalnych skinny jeansów czy damskich spodni push up widzimy więc najmodniejsze formy tego sezonu – szerokie kuloty czy lekko retro dzwony. W przypadku bardziej klasycznych jeansów też nie jest nudno za sprawą przetarć czy sprań, które nadają im pożądany oldschoolowy charakter. 
Na co dzień czy w wersji eleganckiej? Denimowa koszula to odpowiedź na większość outfitowych dylematów. Zapięta pod szyję czy narzucona luźno, nabiera charakteru w zależności od stylizacji. Nie brakuje też oczywiście denimowych total looków, które nadal nie wychodzą z trendów. Jeansowe koszule łączą się więc ze spodniami i kurtkami – różne odcienie nie są tu problemem.
Dla znudzonych klasycznymi odcieniami błękitu? W kolekcji znajdziemy m.in. biały denim, przywodzący na myśl stylowe lata 70., jeansowe kurtki w delikatnych pastelowych kolorach, czy mom’s jeans w mocnej, ciemnej czerwieni. Cropp. Denim for all.

Oferta miesiąca w Douglas

Oferta miesiąca w Douglas

Przedstawiam wyjątkową promocję w sieci perfumerii Douglas.

Przyjdź już dziś i wybierz jeden z naszych produktów w atrakcyjnej cenie.

Nowa kolekcja w Giacomo Conti

Nowa kolekcja w Giacomo Conti

Najnowsza kolekcja Giacomo Conti to kwintesencja tego, co w modzie męskiej najlepsze – ponadczasowe printy, piękne kolory, doskonałej jakości materiały oraz fasony perfekcyjnie podkreślające sylwetkę. Nie bez przyczyny inspiracją do stworzenia wiosenno-letniej kolekcji stało się amerykańskie miasto MIAMI, które kojarzy się zarówno ze słodkimi drinkami i piaszczystymi plażami, ale jest także z jednym z najważniejszych centrów finansów i gospodarki, skupiającym tym samym niezwykle elegancką społeczność biznesu międzynarodowego.

Garnitury i marynarki Miami zaspokoją gusta zarówno fanów klasycznych rozwiązań, jak i wielbicieli bardziej ekstrawaganckiego stylu. Wykonane z najwyższej jakości wełny 120’s i 110's projekty, gwarantują komfort noszenia, idealną cyrkulację powietrza nawet przy wysokich temperaturach, a jednocześnie zapewniają uczucie lekkości i perfekcyjnego dopasowania do sylwetki. Kolekcja Miami obfituje w modele ozdobione delikatnymi kratami typu windowpane oraz tartan. Mnogość dostępnych wzorów i fasonów pozwala na wybór tej jedynej stylizacji, niezależnie od charakteru zbliżającej się okazji. Kreatorzy Giacomo Conti zachwycili także innowacyjnymi rozwiązaniami, wykorzystując połączenie wełny i jedwabiu. Włókno jedwabiu nadaje tkaninie sprężystości, dzięki czemu materiał trudniej się gniecie, a sama tkanina zyskuje szlachetny połysk.

Silnym akcentem kolekcji Miami są bogato zdobione koszule. Stworzone zostały z naturalnych materiałów, takich jak len i bawełna, a dzięki swoim unikatowym wzorom przywodzą na myśl wakacyjny klimat. Na projektach znajdują się, między innymi delikatne printy przedstawiające tropikalną roślinność lub drobne, egzotyczne zwierzęta. To, co wyróżnia koszule Miami, to oryginalne połączenie kolorów oraz niepowtarzalna jakość wykonania.
W wiosnenno-letniej kolekcji Giacomo Conti nie zabraknie ponadczasowych spodni, charakteryzujących się jedną z najbardziej pożądanych cech gorącego sezonu, jaką jest przewiewny materiał. Projektanci Giacomo Conti tutaj także postawili na wiosenne odcienie – w ofercie można znaleźć stonowane biele, beże oraz szarości. Dla fanów fantazyjnych stylizacji kreatorzy przygotowali modele w kolorze fuksji lub te ozdobione nonszalancką kratą.

Uzupełnieniem kolekcji Miami są wielobarwne poszetki, które swoim zestawieniem kolorystycznym perfekcyjnie oddają ducha całej linii, jednocześnie dbając o wykończenie stylizacji. Warto podkreślić, że te kluczowe detale stworzone ze 100% jedwabiu, stanowią obowiązkową kropkę nad „i” każdej eleganckiej kreacji.

WOJAS WIOSNA – LATO 2019

WOJAS WIOSNA – LATO 2019

Kolekcja marki Wojas na sezon wiosna – lato 2019 THE BEST STEP… powstała na bazie najnowszych światowych trendów w modzie.
Swoją premierę w tym sezonie w salonach firmowych marki Wojas i sklepie online ma kolekcja Limited Edition, – czyli najnowsza linia obuwia damskiego. Kolekcja ta charakteryzuje się modowymi i nowoczesnymi wzorami zaprojektowanymi na bazie najnowszych tendencji i trendów w modzie światowej na wiosnę i lato 2019. Cechuje się odważną kobiecością i kultowymi „dzikimi” wzorami.
Obuwie z linii Limited Edition wykonane jest w całości ze skór naturalnych m.in. o fakturze skóry węża, panterki, kolorowych printów, jak również z weluru i nubuku.
W ofercie z linii Limited Edition znajdują się czółenka, szpilki, sandały na obcasach i płaskiej podeszwie, lordsy, półbuty, oraz botki w stylu kowbojskim. Nowością są również buty zdobione satynowymi kokardami. Modową ofertę z linii Limited Edition uzupełniają skórzane designerskie sneakersy.
Projektanci marki Wojas na sezon wiosenno – letni proponują szeroką paletę barw i faktur. W kolekcji damskiej znajdują się, zatem buty w kolorze kremowej bieli i bardzo subtelnej wersji beżu i pudrowego różu. Kontrastem dla stonowanych i delikatnych barw jest obuwie w energetycznej czerwieni, zdecydowanym granacie, śnieżnej bieli i w kolorze srebra. Nie brakuje również bogatej oferty obuwia w kolorze czarnym, który od zawsze jest synonimem elegancji. Całość dopełnia karmel i ciepły brąz z nutą bursztynu i miodu – klasyczne kolory nigdy nie wychodzą z mody. Największym hitem w kolekcji są jednak buty w dzikie wzory – panterka, wąż oraz malarskie różnokolorowe printy.  Nowością w ofercie jest też obuwie ozdobione haftami z elementami Crystals from Swarovski.
Marka Wojas w kolekcji damskiej na sezon wiosna – lato 2019 proponuje bogatą ofertę fasonów obuwia. W kolekcji znajdują się: klasyczne szpilki, czółenka, półbuty, baleriny, lordsy, trampki i sneakersy, sandały, klapki oraz wiosenne botki, sztyblety i sznurowane trzewiki. 
Stylowym dodatkiem dla każdej kobiety są torebki. W tym sezonie marka Wojas proponuje szeroki wybór torebek. Według światowych trendów nosimy małe kopertówki i torebki, jak i duże pojemne shopperki i aktówki. Kolorystyka galanterii skórzanej jest idealnie dopasowana do kolekcji obuwia.
Najnowszą kolekcję obuwia i torebek damskich uzupełniają portfele, paski oraz ozdoby do obuwia.
Wiosenno – letnia kolekcja męska marki Wojas to klasyka w nowoczesnej formie. W kolekcji męskiej obok eleganckich czarnych i brązowych półbutów znajdują się sznurowane sneakersy, trampki, sztyblety, mokasyny, klapki i sandały. Kolekcja męska utrzymana jest w stonowanej kolorystyce jednak znajdują się w niej również mocniejsze akcenty np. trampki i półbuty w kolorze czerwieni, granatu, śnieżnej bieli, czy z elementami ciepłego żółtego koloru. 
Dla stylowych Panów ofertę uzupełniają eleganckie aktówki, torby, paski i portfele. Wszystkie dodatki wykonane są z najwyższej jakości skór.
Twarzą wiosenno – letniej kampanii marki Wojas jest już po raz kolejny jest Zuzanna Bijoch – jedna z najpopularniejszych modelek światowego formatu, która na sesji zdjęciowej dla marki Wojas zaprezentowała najnowsze wzory obuwia i torebek z kolekcji damskiej.

„Najlepszy krok zostawia dobry ślad”
Wspieramy Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.  Aby pomóc podopiecznym tej fundacji zaprojektowaliśmy damski i męski model obuwia całorocznego z ZIELONĄ SZNURÓWKĄ. Od każdej sprzedanej pary 20 zł przekazujemy na rzecz fundacji. W ofercie posiadamy również zielone sznurówki – od każdego sprzedanego kompletu 2 zł oddajemy podopiecznym fundacji. Zebrane pieniądze wesprą warsztaty terapii artystycznej dla dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie. Razem zmieniamy świat na lepszy i piękniejszy.
www.wojas.pl

Bon 100 zł w Home&You

Bon 100 zł w Home&You

Skorzystaj z akcji Bon 100 zł w Home&You.
Za każde wydane 100 zł klient otrzyma bon o wartości 100 zł. Będzie on do wykorzystania przy kolejnych zakupach za minimum 200 zł.

Zapraszamy!