Promocje

Gazetka w Tesco

Gazetka w Tesco

Tesco w Gemini Paro przygotowało najlepsze okazje na produkty w wyjątkowo niskich cenach!

Sprawdź najnowszą gazetę, kliknij TUTAJ >>

Promocje w Martes Sport

Promocje w Martes Sport

Pora na wiosenne zakupy w Martes Sport! Kupuj taniej dzięki promocji -50% na drugi produkt!

*Rabat naliczany jest również na produkty przecenione

Promocją objęte są:

- odzież i obuwie dla dzieci

- wszystkie obuwie

- wszystkie kurtki

- wszystkie koszulki

* Z promocji wyłączone są produkty linii Martes Essentials oraz produkty z oferty Klub Martes Sport. Promocja obowiązuje do 8.05.2021 r.

 

Promocje chodzą parami w Martes Sport! Tylko teraz druga para obuwia taniej, aż o 50%!

Rabat udzielany jest również na produkty przecenione.

* Z promocji wyłączone są produkty linii Martes Essentials oraz produkty z oferty Klub Martes Sport. Termin promocji: Promocja obowiązuje do 8.05.2021 r.

Zapraszamy do Pizza Hut w Gemini Park

Zapraszamy do Pizza Hut w Gemini Park

Czasem przychodzi taki dzień, że nie możemy obyć się bez… pizzy! Po pyszną pizzę w Waszym ulubionym wydaniu zapraszamy do Pizza Hut w Gemini Park Tarnów, która jest OTWARTA w godz. 9:00-21:00!

Jak ją możecie zamówić, przy okazji korzystając z mnóstwa kuponów?

  • Osobiście na wynos w Gemini Park!
  • Telefonicznie: 801 464 646,
  • Poprzez aplikację Pizza Hut, w ktorej znajdziecie również kupony:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pizzahutpl&hl=pl

iOS: https://apps.apple.com/pl/app/pizza-hut-pl/id1398795505?l=pl

  • Poprzez stronę www.pizzahut.pl, gdzie dostępna jest również opcja: zamów i odbierz.

Empik pozostaje otwarty!

Empik pozostaje otwarty!

Drodzy Odwiedzający, Salon Empik jest otwarty!  

Zapraszamy na zakupy! Możecie również także zarezerwować produkt w aplikacji i odebrać wygodnie po 2 h w salonie. 

Bytom: Wiosna-Lato’21

Bytom: Wiosna-Lato’21

Wspólnie z naszymi projektantami przenieśliśmy wzory tkanin z minionych lat tak, by przedstawić je we współczesnym krawieckim wydaniu. Połączyliśmy to, za czym sami tęsknimy, z tym, z czego w dzisiejszych czasach nie umielibyśmy zrezygnować. Wzory tkanin wpisujące się w obecne trendy i wygoda nowoczesnych krojów - to był nasz cel.

Tworząc kolekcję, uwierzyliśmy w to, że możemy odbyć sentymentalną podróż w czasie do lat 80., jednocześnie nie rezygnując z tego, co kochamy dziś. Na nowo spojrzeliśmy na spędzanie czasu nad basenem, które udokumentowaliśmy serią fotografii analogowych autorstwa Stanisława Bonieckiego oraz filmem w stylu vintage Marcina Morawickiego. Tłem jest modernistyczny basen, systemowo wkomponowany w kompleks o mocnej, geometrycznej formie, która podkreśla sztukę nowoczesnego krawiectwa marki BYTOM.

VISTULA: Kolekcja SS21 pod znakiem MODERN SAFARI

VISTULA: Kolekcja SS21 pod znakiem MODERN SAFARI

Nowoczesna i ponadczasowa, realizująca marzenia o nieskazitelnym wyglądzie, wyrafinowanym stylu i nieprzeciętnej klasie – taka jest VISTULA. Marka na sezon SS21 przygotowała wiele nowości, które odpowiadają na potrzeby współczesnego mężczyzny. Klasyczna elegancja, czy niezawodny casual – w VISTULA każdy znajdzie swój własny styl i produkty na różne okazje. Tematem przewodnim kolekcji na sezon SS21 jest surowy, pustynny klimat, kolory ziemi oraz zbliżenie w kierunku natury. 

Inspiracją do stworzenia kolekcji kapsułowej MODERN SAFARI był rozległy krajobraz pustynny, który w swej okazałości buduje poczucie tajemniczości, refleksyjności oraz zbliża nas do natury. SAFARI ma dwie odsłony – klasyczną skupioną wokół kolorów ziemi oraz nowoczesną z motywem graficznym – moro. W kolekcji dominują barwy ziemi - łagodna i stonowana oliwkowa zieleń, odcienie khaki, ciepłe szarości i beże, które przełamuje ponadczasowy granat. 

Kolejną propozycją jest linia Monogram - wśród produktów z widoczną literą V dostępne są bluzy, t-shirty, spodnie, kurtki. VISTULA MOVE, czyli linia dla aktywnych, w tym sezonie została na dwie odsłony: minimalistyczną, na którą składają się t-shirty, bluzy, kurtki, spodnie oraz odważna w kolorze i nadruku kapsuła DIGITAL CROWD inspirowana grafiką z cyfrowym rozmytym tłumem.

W VISTULA RED oferta casual jest bardziej modowa, natomiast oferta formalna mniej oficjalna. Część produktów dedykowana jest dla kobiet i mężczyzn. Rozszerzono także ofertę damską. Wyraźną część kolekcji stanowi TIE DYE – czyli produkty farbowane w gotowym wyrobie na jeden lub dwa kolory. Głównie są to dzianiny. Inną kapsułą w VISTULA RED jest odzież z graficznym znakiem R w środku. Wszystkie linie uzupełniają różnorodne i modne akcesoria. 

Klienci Maxi Zoo hojnie wsparli psy ratownicze GOPR

Klienci Maxi Zoo hojnie wsparli psy ratownicze GOPR

W ramach VI edycji akcji charytatywnej „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, organizowanej przez sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo, ponownie udało się zebrać 120 000 zł na wsparcie Podkomisji Psów Ratowniczych Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Już po raz czwarty klienci Maxi Zoo hojnie wsparli psy ratujące ludzkie życie kupując okazjonalne bransoletki za 100 000 zł, 20 000 zł przekazała sieć Maxi Zoo. W mobilizacji nie przeszkodziła nawet pandemia i związane z nią ograniczenia. Łączna kwota jaką udało się zebrać podczas ostatnich 4 lat to aż 411 000 zł, które w całości zostały przekazane na dalsze podnoszenie kwalifikacji czworonożnych bohaterów i zapewnieniu im codziennej opieki na jaką zasługują.

Dzięki środkom finansowym pochodzącym z akcji, psy mogą być leczone bez obciążania domowego budżetu ich opiekunów. To pierwsze tak duże wsparcie finansowe dla Podkomisji Psów Ratowniczych GOPR od początku działalności tej sekcji.  Poza leczeniem, zebrane środki pozwolą na szkolenie psów poprzez organizację systematycznych ćwiczeń, ale też zapewnią odpowiedni sprzęt umożliwiający stałe podnoszenie kwalifikacji. Poza szkoleniami, które są szalenie istotnym elementem w pracy psa dla GOPR, przekazane pieniądze pozwolą na polepszenie codziennych warunków egzystencjalnych psich bohaterów i uczynią ich życie jeszcze bardziej szczęśliwym.

Mimo pandemii i ograniczeniom z nią związanym klienci Maxi Zoo stanęli na wysokości zadania i po raz czwarty, a w ramach VI edycji akcji „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, hojnie wsparli psy ratownicze GOPR kupując bransoletki z symbolem psiej łapki. Organizowanie i angażowanie się w szereg akcji charytatywnych, których celem jest polepszenie warunków życiowych zwierząt, jest nieodłącznym elementem działalności Maxi Zoo w Polsce. 

- Jestem niezwykle wdzięczny wszystkim naszym klientom za okazane serce i ten ogromny wyraz empatii. Wiem, że ten miniony rok był trudny, mimo to nasi klienci nie zapomnieli o psach ratujących życie. Dzięki zebranym ze sprzedaży bransoletek środkom, ponownie możemy dorzucić swoją cegiełkę do zapewnienia czworonożnym ratownikom GOPR wszystkiego co niezbędne, aby mogły pomagać nam ludziom i stale podnosić swoje umiejętności. Od 4 lat nasi wyjątkowi klienci wspierają w ramach tej sztandarowej akcji psy ratujące ludzkie życie, dzięki temu udało się przekazać łącznie Fundacji GOPR aż 411 000 zł. Za ten ogromny wkład, zaangażowanie i bycie razem z nami przez te 4 lata, serdecznie dziękuję naszym wspaniałym klientom i miłośnikom zwierząt, dla których los i dobre życie czworonożnych bohaterów nie jest obojętnekomentuje Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.

Greenpoint: Bądźmy dla siebie dobre

Greenpoint: Bądźmy dla siebie dobre

Bliskość, wspólnota i pozytywne relacje. To wartości, które odnajdziemy w najnowszej kampanii Greenpoint . ”Bądźmy dla siebie dobre” to wiadomość dla całej kobiecej społeczności: matek, sióstr, córek i przyjaciółek. Marka przypomina o wielkiej mocy przyjaźni i o roli, jaką pełnią kobiety w naszym życiu. To też apel, aby kobiety na co dzień wzajemnie się wspierały się i dodawały sobie sił. 

“Bądźmy dla siebie dobre” to słowa, które w ostatnim czasie zyskały na znaczeniu. Na nowo nauczyliśmy się czym jest siła i jedność oraz solidarność. Przewartościowaliśmy swoje życie i skupiliśmy się na tym co naprawdę ważne.

W sezonie Wiosna Lato 21 marka Greenpoint ponownie skupia się na kobiecej społeczności. Przedstawia nam historię bliskości i silnej więzi przyjaciółek, sióstr, mam, które wspierają się wzajemnie, pomagają i szanują nawzajem. Tym samym marka zwraca uwagę, że każda z nas może dać innym wyjątkowy prezent – siebie, swój czas, zainteresowanie i troskę. W czasach, gdy teraźniejszość nabrała nieco innego znaczenia, a przyszłość stała się bardziej nieprzewidywalna, warto zacząć dbać o relacje tu i teraz. Koncentrujemy więc uwagę w nadziei i wyczekiwaniu na moment, kiedy również będziemy mogli zobaczyć się z tymi, za którymi tęsknimy. To jedne z najpiękniejszych wartości, które powinniśmy pielęgnować.

Kampania Greenpoint na sezon Wiosna Lato 21 to również opowieść o tym, że pozytywne słowa niosą ogromną moc. Słowa “ Bądźmy dla siebie dobre” mają dodawać otuchy i zachęcać do spojrzenia w przyszłość w optymistycznym tonie. Mówienie sobie nawzajem komplementów to dodają każdej z nas nowej energii. W końcu tak niewiele trzeba, aby czyjś dzień stał się lepszy. Szczególnie teraz, gdy wszyscy tego potrzebujemy. Komplement, miły gest to zawsze dobra myśl, którą możemy podarować bliskiej osobie. Doceniajmy się wzajemnie i pomagajmy sobie w budowaniu nowej rzeczywistości.

Wiosna to czas przebudzenia, nowych możliwości, energii i siły, która nabiera zupełnie nowego znaczenia, kiedy my, kobiety, wspieramy siebie nawzajem. To nowy początek dla nas wszystkich. Działania marki podkreślają wagę nowych możliwości odkrywanych w tym niepewnym czasie. Po trudnych czasach, wraz z przyjściem wiosny, rozpoczyna się nowy rozdział. Nie tylko kolory budzą się do życia, ale my razem z nimi.

Marka stawia więc na moc kolorów i wzorów, które z radością pozwolą nam wejść w nowy sezon. Intensywne odcienie maliny i błękitu zestawione są̨ z wyrazistą czernią i delikatnym beżem. Paleta kolorystyczna nawiązuje do pustynnych krajobrazów oraz błękitnego odcienia wody i nieba. W ofercie marki znajdziemy ubrania wykonane z bawełny, wiskozy, tencelu oraz lnu, które będą przyjazne skórze. Otulają ciało, zapewniając swobodę i dobre samopoczucie. Dodatkowo jedność z naturą została podkreślona przez odpowiedni dobór kolorystyki. Naturalna paleta barw została uzupełniona o delikatny ton koralowy oraz zieleń. Gładkie tkaniny wraz z modnymi, florystycznymi wzorami, przełamane wyrazistymi i mocnymi kolorami, otwierając wachlarz stylizacyjnych możliwości.

Nowy rytm życia, stawianie sobie nowych wyzwań i celów skłaniają do zwrócenia się ku klasycznym, wygodnym zestawom. Dlatego marka idealnie wpasowuje się swoją kolekcją w obecne czasy. Znajdziemy w niej lekkie, kobiece i klasyczne zestawy idealne na stylowe i komfortowe rozpoczęcie Nowego Sezonu. Wyjątkowość kolekcji przejawia się w jej klasycznych i kobiecych projektach, które stanowią uniwersalną bazę garderoby. To ubrania, które nie podążają za trendami, lecz dostosowywane są do Klientek i ich potrzeb. Greenpoint nieprzerwanie od wielu lat proponuje dobrze skrojone, funkcjonalne ubrania, które nigdy nie wychodzą z mody. Główną ideą projektantek marki jest świadome budowanie stylu, dlatego w kolekcji znajdą się fasony funkcjonalne i ponadczasowe, które będą służyć przez wiele lat. Wybierając na co dzień odzież kapsułową, korzyści odczuje również środowisko naturalne. Marka zachęca do życia w zgodzie z sobą oraz samoakceptacji. W myśl tej idei udowadnia wszystkim kobietom, że mogą poczuć się pięknie i pokochać swoje ciało takim, jakie jest. Dlatego swoją rozmiarówkę dopasowuje do różnych kształtów, zachęcając kobiety by poczuły się dobrze same ze sobą i zaakceptowały siebie.

ITAKA: Zimowa 21/22 już w sprzedaży!

ITAKA: Zimowa 21/22 już w sprzedaży!

ELASTCZNY PAKIET 21GRATIS

  • Multi Zmiana 21
  • Płatność 21
  • Rezygnacja 21

oraz 

  • 15% zaliczki
  • 3% zniżki dla Stałych Klientów
  • 50% zniżki dla dziecka w wybranych hotelach