Nowa kreacja Gemini Park Tarnów

 

Imponująca, przejrzysta, świeża oraz pełna pozytywnej energii – taka jest nowa kreacja Gemini Park Tarnów, która od marca zastąpiła dotychczasowy wizerunek. Odmienioną kreację można już zobaczyć na billboardach, stronie internetowej Centrum, plakatach na terenie centrum a niebawem przy okazji kolejnych akcji w Centrum Handlowych, w coraz to nowszych propozycjach.

Imponująca, przejrzysta, świeża oraz pełna pozytywnej energii – taka jest nowa kreacja Gemini Park Tarnów, która od marca zastąpiła dotychczasowy wizerunek. Odmienioną kreację można już zobaczyć na billboardach, stronie internetowej Centrum, plakatach na terenie centrum a niebawem przy okazji kolejnych akcji w Centrum Handlowych, w coraz to nowszych propozycjach.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów istnieje pół roku a już zdobyło sympatię i zaufanie tysięcy klientów, których codziennie przyciągają znane i cenione marki. Kilka tygodni temu tarnowski obiekt  jako jeden z czterech otrzymał nominację w konkursie Shopping Center Forum & Awards 2011 na najlepsze centrum handlowe oraz otrzymał prestiżowe wyróżnienie za społeczną odpowiedzialność biznesu. Otwarte w sierpniu ubiegłego roku Centrum nie zwalnia i dzielnie podąża naprzód. W kolejny etap Gemini Park Tarnów wkracza z zupełnie nową, wiosenną kreacją.

Debiut tej unowocześnionej oprawy graficznej, nieprzypadkowo zbiega z inauguracją wiosennego sezonu. Odmieniony design znakomicie komponuje się nadchodzącą wiosną, będącą symbolem rozwoju, który od zawsze był naszym priorytetem. To także zapowiedź kolejnych kreatywnych inicjatyw, jakie w najbliższym czasie będziemy realizować – tłumaczy Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park w Tarnowie.

Artystyczny design Gemini Park

Nowością w debiutującej kreacji, są pojawiające się w tle subtelne pasy, które jak wyjaśnia Kinga Witek - nawiązują do słynnego już muralu na ścianie Gemini Park w Bielsku-Białej, autorstwa wybitnego artysty - Leona Tarasewicza. To znaczna zmiana. Dotychczasowa kreacja charakteryzowała się dwuczęściową budową tekstu z wątkiem lokalnym i humorystycznym oraz rozpoznawalną już fioletową barwą liter. Unowocześniona, jest nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale czytelna i wyrazista – dodaje.

 Bliźniacza kreacja

 Taką samą wizualizacją posługiwać będzie się Gemini Park w Bielsku-Białej – bliźniacze Centrum Handlowe. Spójnie zaprojektowana kreacja obiektów handlowych należących do Gemini Holdings ma na celu podnoszenie rozpoznawalności oraz budowanie ich harmonijnego wizerunku.

 Pierwsze materiały graficzne, w odmienionej kreacji pojawiły się już na stronie internetowej Gemini Park Tarnów. Mieszkańcy Tarnowa i okolic mogą zobaczyć je na żywo, na dostępnych bilbordach i plakatach. Jej twórcy mają nadzieję, że nowa estetyka przypadnie do gustu klientom Gemini Park.

Powrót do Aktualności